psalm 23 afrikaans

Die HERE is my herder. 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde.


Pin By Anne On Afrikaans Psalm 23 1 Psalms Psalm 23

23 1 n Psalm van Dawid.

. Lei Hy my heen. Psalm 23 in Afrikaans. God Is So Goed.

Laser ready template available in AI CDR X5 EPS PDF and SVG vector formats for easy scaling and editing. Na waters waar rus is lei Hy my heen. Juig tot eer van die god van jakob.

Die Here is my herder. Niks sal my ontbreek nie. Niks sal my ontbreek nie.

3 He restoreth my soul. N Goeie herder sorg vir sy skape. Afrikaans Bible Psalms 23.

U stok en u staf die vertroos my. Take a psalm and bring hither the timbrel the pleasant harp with the psaltery. 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde.

Die HERE is my herder. 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde. Hy lei my in die spore van.

Na waters waar rus is. I shall not want. Niks sal my ontbreek nie.

Psalm 23 Afrikaans 193353 Ou Vertaling1 n PSALM van DawidDie HERE is my herder. Die Here is my herder ek kom niks kort nie. Psalm 23 Afrikaans prayer cross cut out template for laser cutting.

He leadeth me beside the still waters. He leadeth me beside the still waters. Read from Psalms 23 Afrikaans 1953.

Die HERE is my herder. Jubel tot eer van god ons sterkte. Niks sal my ontbreek nie.

Psalm 23 Afrikaans 19331953 VertalingDie Here is my herder. 3 Hy verkwik my siel. 2 He maketh me to lie down in green pastures.

Hierdie bekende Psalm van Dawid is die eerste in n nuwe reeks getiteld Bybel in Beeld op my kanaal wa. Psalm 23 voorlesing uit die Afrikaans Ou Vertaling. 1 n PSALM van Dawid.

Hy bring my by waters waar. I shall not want. Hy verkwik my siel.

Om sy Naam ontwil. Psalm 23 - Afrikaans. He leadeth me in.

2 He maketh me to lie down in green pastures. Die Here is my herder. Gratis Leesplanne en Oordenkings oor PSALMS 234.

Afrikaans Psalm 23 template for laser engraving and laser cutting. Na waters waar rus is lei Hy my heen. Na waters waar rus is lei Hy my heen.

Laser ready template available in AI CDR X5 EPS PDF and SVG vector formats for easy scaling and. N Psalm van Dawid. My beker loop oor.

Niks sal my ontbreek nie2 Hy laat my neerlê in groen weivelde. 2 Hy laat my rus in groen weivelde. Niks sal my ontbreek nie.

23 The Lord is my shepherd. En ek sal in die huis van die Here bly in lengte. 1 The LORD is my shepherd.

Afrikaans 19831992 AFR83 23 Die Here is my herder. Esegiel 3416 Die wat verlore is sal Ek soek en die wat wegge. 3 He restoreth my soul.

1 n Psalm van Dawid. The 23rd Psalm is one of the best-known and most-loved literary works in the world and it may well be. Hy laat my neerl in groen weivelde.

3 Hy verkwik my siel.


Mrff Newsletter


Afrikaans Bybel Vers Psalm 23 Muurplakker Vinyl Decal Verskeie Grootte Vinyl Lady Decals


Pdf The Presence Of The Shepherd A Rhetographic Exegesis Of Psalm 23 Annang Asumang Academia Edu


Psalm 23 Afrikaans Cross Laser Ready Templates


Sandra S Ark Pondering The Psalms Psalm 23


Psalm 23 Afrikaans Engraved Template Laser Ready Templates


Psalm 23 Und Psalm 121 Drucken Christliche Perlen


Psalm 23 4 Though I Walk Through The Valley Of The Shadow Of Death


Love God Greatly Afrikaans More Almal Hier Is Die Verse Dagstukkie En Musiek Vir Vandag Week 4 Vrydag Lees Genesis 7 1 24 Psalm 23 Soap Psalm 23 4 Selfs Al Gaan Ek Deur


Psalm 23 Wallpapers Wallpaper Cave


Afrikaanse Inspirerende Gedagtes Wyshede Psalm 23 Psalms Psalm 23 Pray Quotes


The Lord Is My Shepherd Psalm 23 Preschool Bible Lesson Trueway Kids


Ps 23 Die Here Is My Herder Youtube


Psalm 23 N Psalm Van Dawid Let S Talk Magazine Facebook


Psalm 23 Afrikaans Ella Roetz


Psalm 23 5 Psalms Psalm 23 5 Psalm 23


The Lord Is They Comfort Bible Scripture Psalm 23 1 4 Template Postermywall

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel